wellsys-logo

Et kundebrev er ikke ”kun et brev”

”Vi havde i Wellsys Security ApS behov for hjælp til at formulere et ”fornuftigt” kundebrev, som vi kunne sende ud til interessante kommende emner. Vi kontaktede derfor Katrine Grønne med råb om hjælp, og på 4 dage, med forslag og forbedringer frem og tilbage, blev opgaven løst med stor professionalisme og til vores tilfredshed. Fra Wellsys Security ApS lyder den største tak for målrettet og kompetent hjælp”


– Birger Bendix, direktør i Wellsys Security

Mindre opgaver kræver samme opmærksomhed

Da Wellsys Security havde brug for hjælp til et kundebrev, kontaktede de os hos Kongsted+Grønne. Et kundebrev ser ikke umiddelbart ud af meget, men man skal dog alligevel have blik for detaljen. Brevet skal fange læseren på kort tid, og på denne korte tid skal virksomheden nå at præsentere sig selv, sine værdier og levere den løsning, som modtageren har brug for.

Et kundebrev er altså ikke ”kun et brev”, og efter dialog med Wellsys Security ApS udformede vi et kundebrev med nøje udvalgte ord, som er pakket ind i et design, der passer til formatet og som fremstår professionelt.

Fokus på virksomhedens værdier

En vigtig opgave i udarbejdelsen af et kundebrev er at indfange virksomhedens værdier og fortælling. Med et blik udefra og den rette indgangsvinkel kan vi sætte ord på det, som internt kan være svært at formidle. Det er vigtigt i et sådant brev, at modtageren på kort tid skal kunne forstå, hvem virksomheden er. Vi tænker derfor både format og modtager ind, og sørger for at budskabet står klart og tydeligt.

Om Wellsys Security

Wellsys Security er en vagtvirksomhed, der skaber trygge rammer til store og små events, særlige anledninger og til daglig drift. Hos Wellsys Security skal en vagt mere ”end at være på vagt”, og de vægter generelt kundeservice og det venlige møde lige så højt som faglighed og professionalisme.